آرين جونآرين جون، تا این لحظه: 11 سال و 6 ماه و 12 روز سن داره

گل پسر

تولد یکسالگی گل پسر بدون عکس

1392/7/27 11:44
نویسنده : مادر خانومي
138 بازدید
اشتراک گذاری

امروز خورشید شادمانه‏ترین طلوعش را خواهد کرد و دنیا رنگ دیگری خواهد گرفت، وجودم به مناسبت آمدنت به زمین و زمان خوشامد خواهد گفت؛ فرشته آسمانی، پسرم، سالروز  زمینی شدنت مبارک. در حقیقت تو آن شبنم عشقی که با آمدنت به روزگار تیره و تارم رنگ مهر و وفا بخشیدی! دفترچه ی خاطرات قلبم را که خالی از عشق و یکرنگی بود، سرشار از عشق و محبت کردی !نازنیم ! فرزندم ! حضور گرم و همیشگی ات را هزاران هزار بار سپاس می گویم . امروز به تو فکر میکنم به زمانی که چشم گشودی و آغوش زمان ضربان قلبش را با تو یکی نمود دنیایم با تولدت آغاز شد دنیایی که در نبودت در تاریکی مطلق غوطه ور بود. میلاد تو شیرین ترین بهانه ایست که می توان با آن به رنجهای زندگی هم دل بست و در میان این روزهای شتابزده عاشقانه تر زیست. میلادتو معراج دستهای من است وقتی که عاشقانه تولدت را شکر می گویم از روزی که صدایت در وجودم طنین انداز شد، شتاب تپیدن قلبم رو به فزونی یافت امروز ثانیه ها نام تو را فریاد می زنند و من در اوج عشق، خود را در پستوی زمان تنها حس نمی‌کنم. در شب زیبای میلادت تمام وجودم را که قلبی ست کوچک در قالب قابی از نگاه تقدیم چشمان زیبایت میکنم و با بوسه ای عاشقانه تولدت را تبریک می گویم.

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان مرمر
27 مهر 92 13:40
تولد تولد تولدت مبارک بیا شمعا را فوت کن که صد سال زنده باشی


ممنونم عزیزم
maysa
27 مهر 92 15:14
mobarake


ممنونم عزیزم
آرش
27 مهر 92 16:30
سلام دایی؛
من که نفهمیدم مامانت چی میگه، اما نگران نباش بنده خدا سواد نداره، می‌خواد بهت بگه تولدت مبارک اما بلد نیست.
من به جای اون و خودم میگم "دایی بچه‌گولا" تولدت مبارک
بچه‌گولا بچه‌گولا کجایی
بدو بیا که دوست بچه‌هایی
بیا بگو یه ماجرای تازه
بچه‌گولا خدا برات بسازه


سلام دایی مامانم خیلی هم با سواته خیلی هم بلته بازم داری با مامایم در می افتی

ساراسون
6 آبان 92 14:43
سلام آرین جون خاله برات بمیره که تولدت و فراموش کرده.
من دورت بگردم تفلدت مبارک عدیدممممممممممممممممممممممم



خاله سارا 10 امتیاز منفی گرفتی دیگه هم دوستت ندارم
niniweblog
تمامی حقوق این صفحه محفوظ و متعلق به گل پسر می باشد